måndag 8 september 2014

“Välkommen höst”-trappan

Nu när hösten börjar göra sig påmind, har jag ändrat lite på och vid entré-trappan.
Välkommen-skylten har fått en slinga med (fejk) lönnlöv, höstfärger i terrakottakrukorna och några fina pumpor får ytterligare göra trappan höstvälkomnande.
IMG_0913
Hoppas det duger, för i morr´n kommer en stylist och granskar huset inför försäljningen. Då brukar det ju vara “plocka bort” som gäller, Vi får väl se vad hon säger!
http___signatures.mylivesignature.com_54492_257_601CFB984AC3588314C3A678DA4AFE3E
PS Villa Linnea-skylten har åkt ner (en födelsedagspresent från mina väninnor fru Opera och fru Bonde) och har ersatts av en husnummer-skylt. Nu ser man mycket tydligare vilket nummer jag bor på, förut satt den lite i skymundan. Villa Linnea-skylten ska jag givetvis ha med mig till Västergötland. DS

Inga kommentarer: