onsdag 17 september 2014

Nu är Villa Linnea till salu

Nu ligger annonsen för Villa Linnea ute på blocket. Klicka här om du vill se mer av huset. Alla bilderna är från Länsförsäkringars annons.nöbbele1Det är både med sorg och glädje jag ser annonsen. Bilderna ger ju ett väldigt gott intryck och det gläds jag åt, men det känns ändå lite sorgligt att lämna allt det här fina. Men allt jag har lärt mig på allt jobb jag har lagt ner på huset och trädgården tar jag ju med mig till nästa ställe. Det är en tröst. Det har blivit många frön och delade perenner som har fått ett nytt hem hos herr Traktor redan. Det är alltid roligt att transplantera växter från sitt gamla ställe till det nya stället man ska bo på, speciellt om man har fått växten/blomman i present. Det var ju inte så länge sen jag sålde mitt hus i Täby och då samlades det minsann frön och grävdes upp perenner då också. Några av de växterna får flytta vidare och följa med till Västergötland och herr Traktors gård där.
nöbbele8nöbbele15 nöbbele13nöbbele20nöbbele11nöbbele19nöbbele10
Nu håller jag och alla andra (hoppas jag!) tummarna för att huset kommer att säljas innan årsskiftet 2014-15.
OK?
http___signatures.mylivesignature.com_54492_257_601CFB984AC3588314C3A678DA4AFE3E

1 kommentar:

Annika Christensen sa...

VAr tid har sitt min vän.
Lycka till med försäljningen.
Vi sålde vårt i somras och då hann vi sälja det innan mäklaren hann skriva pappren. Det var en som bara gick förbi när vi städade och undrade om vi skulle sälja och han köpte det.

Så det kan gå fort....

Allt gott
Annika